Course Documents in het Caput Biodiversiteit, 2004 |
#53 |
1. Course documentsIn het caput Biodiversiteit wordt Blackboard ook gebruikt voor het beschikbaar stellen van bronnen. De bouwers van de course hebben de hiėrarchie van mappen overzichtelijk weten te houden door systematisch met kleuren te werken. U ziet hier 6 afbeeldingen. Klik op de rode knoppen om de originele navigatie na te bootsen en/of gebruik de schuifbalk. Lees ook de begeleidende teksten. |
||
NB: De inhoud van het 'Pro-Lomborg'-forum is in z'n geheel te lezen in ICTO-element 53 |
||
2. Roulerende standpuntenBelangrijk voor het bereiken van de leerdoel "het verwerven van een kritische houding" is het kunnen begrijpen van standpunten van anderen. De studenten worden hier in vier verschillende 'partijen' ingedeeld, voor elk debat in een andere partij - waaronder ook partijen waar een doorsnee biologiestudent zich niet zo in thuis voelt. |
||
3. Opzet van debat 3.Voor dit debat worden vooraf stellingen en aanvullende bronnen geboden. De notulisten van de groepen maken samenvattingen van de debatten, die naderhand worden toegevoegd. |
||
4. Stellingen bij debat 3.
|
||
5. Bronnen bij debat 3
|
||
6: Laatste debat: minder sturingVoor het vierde debat moeten de studenten zelf op zoek gaan naar bronnen. Er is veel te vinden, met name Anti-Lomborg. Zie de discussie in de Pro-Lomborg groep (53) |
|
|
|