Bevroren forum: opdrachtuitwerking onderling |
Onderwijsadvieselement 512005
|
|||
Stelling: "Moet die opdracht wel ingeleverd worden bij de docent? Die studenten hebben elkaar veel meer te vertellen. Daar leren ze echt van, misschien wel meer dan van luisteren naar de docent. En die kan zijn tijd dan wel beter besteden: bijvoorbeeld aan een terugkoppeling aan het eind." U ziet hier een forum uit een training waarin de cursisten veel onderling aan het werk zijn, binnen Blackboard. Dat hebben ze tevoren geleerd. Ze voeren hier een opdracht uit met twee 'deadlines', die ten slotte besproken wordt in een groepsbijeenkomst. De trainer leest de bijdragen en komt er op die bijeenkomst op terug. |
De originele inhoud van dit forum is uit Blackboard gelicht, hier overzichtelijker
weergegeven Raadpleeg hulp voor advies en bediening. |
Forum voor opdracht 3: Opleidingsspecifieke onderwijsgroepenPlaats hier - in een nieuwe draad - uw tekst van maximaal 1 A4 grootte, conform de
opdracht LBK3_Opdracht3.doc.
Lees de bijdragen van uw medecursisten en reageer op minimaal twee daarvan.
Houd rekening met de beide deadlines
|
Opdracht 3 van Menno |
Menno Mastenbroek
|
20 jan 10:19 |
|
Bernhard Cruysse |
24 jan 20:10 |
|
Henk Janssen |
31 jan 13:23 |
opdracht
3
|
Mies Maters |
20 jan 14:01 |
|
Bernhard Cruysse |
24 jan 20:20 |
|
Petronella Elders |
26 jan 24:00 |
|
Mies Maters |
27 jan 11:04 |
|
Barbara Nijssen |
31 jan 11:12 |
Geeske's onderwijsgroepen |
Geeske Simons |
24 jan 14:29 |
|
Christine Avezaat |
25 jan 21:01 |
|
Geeske Simons |
26 jan 10:42 |
|
Henk Janssen |
31 jan 14:18 |
|
Geeske Simons |
1 feb 10:06 |
Opdracht 3 van Barbara |
Barbara Nijssen |
24 jan 16:49 |
|
Menno Mastenbroek |
25 jan 13:51 |
|
Barbara Nijssen |
|
|
Christine Avezaat |
25 jan 21:13 |
|
Barbara Nijssen |
31 jan 00:57 |
[verwijderd]
|
[] |
24 jan 18:35 |
opdracht 3 Christine |
Christine Avezaat |
24 jan 21:10 |
|
Menno Mastenbroek |
25 jan 13:57 |
|
Christine Avezaat |
25 jan 20:22 |
|
Mies Maters |
25 jan 16:12 |
|
Petronella Elders |
26 jan 13:36 |
opdracht 3 |
Henk Janssen |
25 jan 11:07 |
|
Mies Maters |
27 jan 11:10 |
|
Zeno Efaa |
30 jan 21:42 |
opdracht 3 Petronella |
Petronella Elders |
25 jan 16:40 |
|
Geeske Simons |
26 jan 10:58 |
|
Petronella Elders |
26 jan 11:29 |
|
Zeno Efaa |
30 jan 09:57 |
opdracht 3 van Hanneke |
Hanneke Zuiderveld |
25 jan 20:21 |
|
Geeske Simons |
26 jan 11:30 |
|
Hanneke Zuiderveld |
28 jan 00:41 |
Zeno's Assignment 3
|
Zeno Efaa |
26 jan 14:17 |
|
Hanneke Zuiderveld |
28 jan 00:31 |
|
Zeno Efaa |
30 jan 09:16 |
Didactische contextDeze interactie tussen studenten komt niet vanzelf tot stand. In de IOWO-trainingen gaat het bijzonder goed, onder meer om de volgende redenen.
Zie ook |
Andere weergaven van deze werkvorm
|
|
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
U ziet een 'onderwijsadvieselement' dat ik in mijn onderwijsadviespraktijk gebruik of gebruikt heb.Deze elementen zijn veelal achtergrondmateriaal bij workshops, cursussen en advieswerk; bovendien worden ze gebruikt voor zelfstudie, bijvoorbeeld in het kader van de BKO.De meeste heb ik ontwikkeld bij IOWO, dat inmiddels opgeheven is. Ik werk ze af en toe bij, of ik laat ze juist historisch intact; let op het jaartal en de status.Onregelmatig maak ik ook nieuwe.De index geeft u een overzicht van de onderwerpen en statussen.Ik stel uw reacties zeer op prijs.
Willibrord Huisman, 2002 - 2021
www.willibrordhuisman.nl/onderwijsadvieswww.ru.nl/docenten (Radboud Universiteit, Teaching and Learning Centre)
|
NB: Als u dit kunt lezen, heeft u vermoedelijk een afdruk in handen. Deze onderwijsadvieselementen zijn evenwel ontworpen voor interactief gebruik, met als gevolg dat essentiële informatie niet afgedrukt wordt; zo ziet u van een reeks afbeeldingen alleen de eerste. Neem gerust contact met mij op voor anderssoortige presentaties van deze materie. |