Verken dit schema door er met uw muis over te bewegen.
|
Onderwijsadvieselement 332005
|
Didactische contextDeze werkvorm functioneert alleen goed (effectief, efficiënt) als aan een aantal voorwaarden is voldaan.
Zie ook |
|
Andere weergaven van deze activiteitWellicht is deze schematische weergave wat abstract. U wordt aangeraden deze zelfde foruminteractie ook op andere wijzen bekijken:
|
|
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
U ziet een 'onderwijsadvieselement' dat ik in mijn onderwijsadviespraktijk gebruik of gebruikt heb.Deze elementen zijn veelal achtergrondmateriaal bij workshops, cursussen en advieswerk; bovendien worden ze gebruikt voor zelfstudie, bijvoorbeeld in het kader van de BKO.De meeste heb ik ontwikkeld bij IOWO, dat inmiddels opgeheven is. Ik werk ze af en toe bij, of ik laat ze juist historisch intact; let op het jaartal en de status.Onregelmatig maak ik ook nieuwe.De index geeft u een overzicht van de onderwerpen en statussen.Ik stel uw reacties zeer op prijs.
Willibrord Huisman, 2002 - 2021
www.willibrordhuisman.nl/onderwijsadvieswww.ru.nl/docenten (Radboud Universiteit, Teaching and Learning Centre)
|
NB: Als u dit kunt lezen, heeft u vermoedelijk een afdruk in handen. Deze onderwijsadvieselementen zijn evenwel ontworpen voor interactief gebruik, met als gevolg dat essentiële informatie niet afgedrukt wordt; zo ziet u van een reeks afbeeldingen alleen de eerste. Neem gerust contact met mij op voor anderssoortige presentaties van deze materie. |